noel gecesi

Noel akşamı babanemlere gittiğimde alt kattaki komşu Zeynep`e de uğramayı düşünüyordum.Güzel bir gece için Zeynep`e sexi iç çamaşırı almıştımSaat tam 12 de Zeynep`in…

Posted On

ben jigolo aytac

19 yaslarında sikici bir gencim 1.75 boylarında sari saclı ve sikici biriyimbir gün ben denizde yüzerken bir hos bayan yanıma geldi ve bana…

Posted On

ah aylin ah

Bu anlatacagım anımı geçen hafta yaşadım.Benim oturduğum apartmanın alt katında oturan yaşlı bir amca ile genç karısı ve benim aramda geçen bir anı…

Posted On

azgınlıgın bu kadarı

ben hakan daha onceen hic sex yapmamıstım taki karsıma mukemmel dul cıkana kadar ben munubuse binmek icin yol kenarında bekliyorsum munmubuse bindim ve…

Posted On

yok böyle bir şey

selam ben bursadan emre 27 yasında 170 esmer yakısıklı sayılabılcek bırıyım sıze bundan ıkı ay once basıma gelebılecek o muhtesem olayımı yazmak ıstedım.benım…

Posted On

turbanli esra

SLM bu siteye daha yeni uye oldum yazdiginiz hikayelerden dolayi sizlere mitarim ve bende basimdan gecen bir olayi sizlerle paylasmak istedim..Adim selim 1.73…

Posted On

yedigi arkasında yemedigi önünde

ben 24 yasında atletik yapılı 178 boyunda 75 kg esmer biriyim.bigün nette sohbet odasında takılırken bi ileti geldi.arkasından cvp lar derken sonnunda olay…

Posted On

kocasının siki ufaktı

merhaba ben can44 arkdaşım arif47 ikimiz bekarız çok samimi olduğumuzdan dolayı seks sohpetlerinde sınırsız konuşuruz arkdaşım arif internte bir çift ayarlamıştı kadın 25…

Posted On

bakireymiş….

merhaba aldatanlar.com müdavimleri,ben takma ismimle mert..daha önce bir hikaye paylaşmıştım şimdi tekrar yazıyorum,tüm hikayelerimi paylaşacağım sırayla…ben 28 yaşında,187 boyunda,95 kg ağırlığında,esmer,bakımlı,güçlü bir erkeğim..2009…

Posted On

amca kızı muhteşem birşeydi

mrb ben bursada yasıyom yasım 26size yasadıgım gercek bi hikayemi anlatmak istiyom amcamın kızını 3yıldan beri feci bi şekilde süzüyodum ama evleri kalabalık…

Posted On